Studiedag = Studier?!

Ljuva studiedag. Den började ljuv i alla fall, sov ända tills Issa tyckte det var dags för mig att gå upp, då ringde hon mig. Jag antar att jag lät rätt sur och otrevlig, jag gör oftast det på morgonen, men nu är jag på bra humör. Jag sitter faktiskt bara och väntar på att mamma ska komma hem med lunch så att jag kan cykla in till stan och ägna hela min lediga dag åt att plugga.
Egentligen brukar jag aldrig ägna en hel ledig dag åt att plugga, men idag behövs det verkligen. Har en del som behövs göras. Åsido så är ju studiedagar till för att ägna sig åt studier...

Kommentarer
Postat av: Flugan

komsiiiii vi väntar på dig :D



/isabell @ emilias blogg

2009-04-21 @ 13:32:00
URL: http://flugansblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0