Skolkar jag? Tror inte detva.

Något som gör mig ledsen/sur/arg är när pappa kommer hem och anklagar mig för att ha skolkat hela dagen. Varför skulle jag skolka när jag gillar att vara i skolan och när det är dötrist att sitta hemma?
Sånt gör mig arg bara.
Dess utom hade jag så pass tråkigt att jag har städat köket, diskat och plockat undan. Och inte ens ett tack?! Jag ångrar som in i bomben att jag gjorde det, jag har lust att gå ut i köket och vandalisera det.
FDSFKEWI¤#"#FNSDFDSFNSDLFSD!!!!

Kommentarer
Postat av: issaaaaaaa

Vänta tills din mamma kommer hem, hon kanske blir glad!

Dom kommer över det annars och inser att det var snällt att du hjälpte till.





Sv: GRILLNING IMORRN JAAAA SHULULUL! & ORIENTERING, JAG RINGER DIG OM EN STUND SHULULUL!

2009-04-29 @ 17:16:30
URL: http://jaggerdigminmorgon.blogspot.com/
Postat av: Floos

Jag trodde det var ett skämt först, för den ser så annorlunda ut =)

2009-04-29 @ 19:49:54
URL: http://floosan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0