SHIT POMFRITT!

Shit pomfritt! Jag är verkligen helt slut, jättetrött. Så jag ska faktiskt ta mig friheten till att gå och lägga mig i tid idag. Eller tidigare än i tid. I tid för mig kan vara allt mellan 22:00-01:30.
Jag ska bara hämta min fruktsmoothie och meditera lite till Enigma, sedan blir det hopp i säng och drömma sött. Och förhoppningsvis möts jag inte utav samma vandaliserade ansikte som i morse. Det var minst sagt hemskt. Hade röda fläckar överallt och huden "lossnade".

Ett faktum som faktiskt blev sant trots att det bestämmdes den första april var att vi här med har flyttat ut från våra mögelfria luftiga baracker in i mögel skolan igen.
Och inte nog med det, vi måste ha skåpen i B-korridoren, den trångaste korridoren på hela skolan. Fy för det säger jag bara. Klosterfobia.
En sista sak; jag har bloggtorka, jag tror det har med vädret att göra...

Kommentarer
Postat av: madde

Saker som säger att Lina Isacsson är Goldmember:

1. Hon har samma hårfärg.

2. Hennes hud lossnar.(och hon gillar det lika mycket som han, hon vågar bara inte erkänna det)

3. Båda är allmänt konstiga.





<3

2009-04-15 @ 18:24:15
URL: http://eraseandrewind.webblogg.se/
Postat av: issa

KLOSTERFOBIA HAHAHAHAHHAAHHAHAHAHAHAHAHAHHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAH

DIN SVENSKA ÄR SÄMST IBLAND :D

2009-04-16 @ 20:04:42
URL: http://jaggerdigminmorgon.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0