Och det är bra för att...?

Nu har jag pluggat matte i vad som känns hundra tusentals år och jag börjar bli riktigt jäkla trött på det. Sedan har det gått bra framtills nu, nu är jag på förhållanden och ekvationer, jag förstår inte ett skvatt. Vilket leder till att jag surar ihop och slänger iväg allt vilket i sin tur leder till att jag struntar i det.
Är ekvationer och sånt skumt ens värt att lära sig?! Jag behöver ändå det bara nu imorgon, det är ju verkligen inte så att jag tänker sitta på min fritid efter jobbet sedan när jag har slutat skolan och räkna ekvationer?! TRAMS!!!
Nu är jag verkligen sur.

Vi kan väl vänta tills imorgon
Nu kan jag inte längre tänka klart...
Vi kan väl vänta, vi kan väl vänta,
vi kan väl vänta tills imorgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0