Måndag


                                                                                  Bilderna är från imorse.
SO redovisningen gick inte som planerat för att tydligen hade Mange
ändrat sin högtid och skrivit om min. Klyftigt! Så jag sa som det var;
Jag har inte så mycket att säga mer än att Mande just sa allt jag
hade skrivit.
Maten som skolan serverade idag var inte att räkna med, jag blev
dåligt, kul. Mår jätteilla fortfarande. Fast lyckligtvis hjälpte det lite att
ta ett bad och kolla på Spiderman 3 när jag kom hem. Givetvis
med en utav min badbomber från Lush. Kärlek på dom.

Kommentarer
Postat av: isabellllllllll

Haha vad håller han på med!? Lucas alltså XD Söta bilder :)

2009-04-28 @ 16:17:39
URL: http://jaggerdigminmorgon.blogspot.com/
Postat av: lina

sv @ issa; jag tror att han tränar inför friidort os i höjdhopp..

2009-04-29 @ 11:30:10
URL: http://linasdagbok.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0