Det är OKEJ!

När man har feber är det helt okej att inte duscha på flera dagar.
                                                              att bara ligga vid TV;n hela dagen.
                                                              inte vistas utomhus på flera dagar.
                                                              äta massa glass och apelsinjuice iställte för mat.
                                                              att inte vara social mot något eller någon annan än TV;n.
                                                              att svettas.
                                                              att inte vara fräsch.
                                                              att sova på soffan.
                                                              att lipa till TV program som Katter Med Klös.

Men idag har jag tur. Idag har jag bara 37.9 graders feber, vilket betyder att jag är på förbättringsväg, och att jag kanske kan vara utomhus imorgon. We'll see, hoppas det i alla fall, börjar bli rätt trött på att lipa till Oprah Show.

 

Kommentarer
Postat av: boväh. stalkern.

Kanske till och med okej att ha samma troser två dagar i rad...? ;o

2009-04-09 @ 11:37:26
Postat av: lina

sv; .....ja....faktiskt.....hahahahah!

2009-04-09 @ 20:48:38
URL: http://linasdagbok.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0