Blir sista sovmorgonen en sovmorgon?

En tanke som slog mig rätt hårt nyss var att imorgon är sista chansen att sova riktigt länge för sedan nästa dag börjar skolan igen. Och då slog det mig också att Jespers X-box spelande har väckt mig varje morgon nu sedan lovet började så jag har faktiskt tagit mig friheten till att ta alla hans batterier samt spel. Men för att vara riktigt säker på att det inte blir något spelande alls imorgon tog jag även alla sladdar. Bra va?
Med tanke på att jag vet hur sur han kommer bli skrev jag en lapp till honom; Ha-Ha, nu jävlar ska du inte spela din lilla skit!

Hoppas bara han inte väcker mig och är elak tillbaka imorgon, då lackar jag ur.

Kommentarer
Postat av: issaaaaaaaaaaaaaa:D

Tricket är nog att be honom snällt om att han inte ska spela förrän du har vaknat utan att han kan spela data eller spela hos Olle fram tills dess ;)



Du kan väl ringa mig när du ser detta? :)

2009-04-13 @ 12:09:57
URL: http://jaggerdigminmorgon.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0