23:21

Om jag ska beskriva hur jag mår just nu i skrivande läge skulle det ordet vara blaha. Jag vet inte riktigt hur jag mår, jag känner mig bara trött på allt. Trött på skolan, mitt utseende, kärlek, min hemstad, mina väggar, havet, vädret i stort sett allt. Jag burkar sällan vara den som visar mina känslor när jag mår dåligt offentligt, hade det varit något år sedan hade jag just nu suttit och vräkt ur mig världens längsta inlägg om känslor. Åsido börjar ett sådant inlägg ta form nu.
Jag vill bara resa långt härifrån och ta en pause, andas. Och tänka sig att om en månad är jag just nu påväg ner till Paris med två utav mina käraste vänner. Det ska bli mer än härligt, det ska bli underbart.


Kommentarer
Postat av: sofii

du kan komma till mig, hehu.

Jag saknar dig <3

2009-04-20 @ 09:02:37
URL: http://fallenbehind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0