1 April!


Ishockey stog på dagens idrotts schema. Vi i 9a tog oss till ishallen och åkte lite skrillor
samt spelade lite hockey, eller vi fick lära oss lite grunder. Väldigt kul. Men tyvär har allt
roliga sitt slut. Hemvägen till skolan igen var minst sagt händelserik. Först "missade" vi bussarna
sedan när vi väl var i stan och skulle byta buss var det en man som hade rökt på som började
prata med oss. Hel skumt!
Men vi kom ändå till skolan med livet i behåll, som tur var!

När jag kom hem i eftermiddags märkte jag till min fasa att jag inte heller hade min
hemkunskapsbok hemma heller, och vi som har ekonomi prov imorgon. Kul.
Istället för att låta hela eftermiddagen passera tog jag tag i engelska arbetet, vi ska läsa en
bok och skriva om den. För mig var det en självklrhet att välja Twilight serien. Sagt och gjort.
Nu har jag till och med skrivit en del på den.

Det förvånar mig att jag inte har blivit lurad trotts att det är första april idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0