Dagen fore den stora flygningen!

Hej på er. Kommer precis från badet, har badat, gjort ansikts mask, hårinpacking och peeling. Nu saknas bara naglar, fast det ska jag fixa senare!
Nu ska jag faktiskt ta det lite lungt, kommer stressa ihjäl mig sedan när jag ska packa. Jag är verkligen en sista minuten människa. Fast jag ska se om inte jag kan tigga lite hjälp av Madde, när hon nu kommer.
Tänk att jag ska tillbaka till the states, det var nog runt tre, fyra år sedan jag var där sist. Och då var vi i Los Angeles. Men nu ska vi tillbaka dit vi bodde. Redan på söndag ska vi ut och äta med alla våra gamla kompisar! :)
Planet går imorgon 09:05, vet inte riktigt när vi är framme i New York, men det får jag nog reda på.
Nehe, nu ska jag börja packa ner lite smink, hår produkter

Hejsvejs, skriver när jag är framme!
MH! Min myspace:
www.myspace.com/xthelastsunrise
:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0