Universal Studios! - ett maste

Idag blev det Universal Studios utan lillebror, Lucas. Mycket vard dag utan nagra langa  koer och liknande.
Som mest fick vi sta i ko en halv timme, och det var till och med for att sitta langst fram, sa det var inte alls mycket!
Forst sa  akte vi Hulken x2, sedan Spiderman (min favorit) den maste ni aka om ni besoker Orlando! Sedan sa akte vi Duel Dragons, Hulken, Spiderman och alla andra.
Juste! Om det ar sa att man har smasyskon som ska med sa finns det Doktor Suess (kan inte stava till det). Men dar finns rides for mindre barn, eller stora barn - som mig! Hihiih, alskar det stallet.
Dar kan man ta kort med Thing 1 & Thing 2, The Grinch och Cat in the hat! Vilket jag sjalvklart gjorde.
Minst sagt en vard dag.
Imorgon lamnar vi Fort Wilderness och Orlando och aker vidare soder. Till havet!

Ciao!
p.s. Om man bor pa Fort Wilderness och ska tvatta ska man inte vara radd for Baltadjur. Det kryllar av dem. Det ser faktiskt ut som skalbaggar med ben. Jag dopte en till MADDE!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0