Greetings from NY!

Greetings from New York!
Tjenare, nu sitter jag har i New York / New Jersey. Flygningen fran kastrup gick riktigt bra nar vi val hade kommit ivag, till en borjan var jag jattenervos, sa som jag alltid blir.
Anyways, innan sa kandes detta lite overkligt, men nu nar man val sitter har sa kanns det harligt.
Sa ahh... Jag har det bra an sa lange. Just nu sitter jag och njuter av min forsta Starbucks och kollar ut over New York City!
Skriver mer nar vi ar nere i Orlando, min tid ar snart slut och jag hade tankt sticka och kopa en Kerrang! innan planet gar.
Ciao!!!!!!

Note till Emilia: Hoppas du tar val hand om min alskling, hihi. Glom inte kolla hennes hovar!!
Issa, Tove, Frida eller Emilia eller whatever!? Halsa 9a!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0