Pizza klockan mitt i natten

Nu ar vi nere i Orlando och har bosatt oss i den stugan som vi ska bo i tills pa Onsdag. Som faktiskt ar mycket mysig.
Flyger ner hit var valdigt dryg, och jag hade hela tiden en liten viss person vid namn Lucas som lag och sparkade pa mig.
Val nere hittade vi inte vara vaskor, det ar sa typiskt oss nar vi ar ute och reser!
Sedan satt vi pa en buss i minst tva timmar, tradigt. Jesper somnade sa jag kastade saker pa honom!
Vi kom nog fram till stugan vid halv elva - elva tiden, tror jag.
Da bestallde vi pizza fran Dimonos (stavning?) Harligt med cola och pizza etta pa natten.
Imorgon ska jag handla min kamra, fett pepp. Det blir en Canon 450, puss Emilia du alskar det!
Hejsvejs <3
Har en kansla av att inlaggen kommer bli korta, hehe.
Sov gott, dar hemma i graa Sverige!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0