Naples!

Framme har i Naples dava!
Stranden har ar jattemysig, vit sand.
Nar vi kom hit gick vi ner till stranden och kollade pa solnedgangen, jag ar kar!
Pa vagen hit stannde vi till pa ett aligatorsafari, det var faktiskt ratt kul. Man fick aka sandar airboat pa ett stort trask, Everglades. Det var ratt laskigt for jag trodde hela tiden att jag skulle do, men annars var det kul!
Nagot som var mindre kul var deras toaletter, ISCH! Har aldrig i hela mitt liv sett nagot sa vidrigt!
Mitt hotell rum ar jattefint, queensize bed, egetbadrum med stor dusch och stor gardrob. Onskar jag hade stor gardrob hemma, san walk-in. Hade det forut! Skulle inte dott av att ha det igen.
Imorgon blir det stranden, ska jobba pa solbrannen!

Gonatt folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0