Sea World = Nostalgi

Idag ar det lordag!
Och dagen har varit bra hitentills, vi har varit pa Sea World. Det ar en park med massa delfiner, salar you name it! Det hors i stort satt pa namnet.
Vaknade redan vid sju i morse, det ar hemskt! Sju ar jattetidigt!
Anyways, Sea World var mysigt fast att Lucas skrek i nastan tre hela timmar. Det ar lite synd att det inte finns mer an tva karuseller / berg-o-dalbanor. Fast de haller de pa att bygga, for de hade satt upp en massa skyltar eller ah, sanna saker som tacker saker som inte ska synas?
Vi sag tva shower, Killerwales och Sjolejon :3
Vi ska faktiskt dit imorgon ocksa en liten stund, for att se delfinerna, vi hann inte med det idag!
Just nu sitter jag hemma hos en svensk familj som vi umgicks mycket med forut, det ar faktsikt ratt kul att traffa dem det var ju sa lange sedan.
Nehe nu ska jag sluta, ska vara lite social.
Pussss <3
Juste! Imorgon blir det aven shopping for hela slanten. Av de fa pengarna jag har kvar :(

Juste don't forget your sunglasses and sunscrean!
Haha, ne juste! Glom verkligen inte solglasogonen, solkramen och sommarklanningen!
Och forsok att smalta in sa mycket som mojligt i mangden, man vill ju inte se alltfor "turistig" ut.
VARNING! Ha inte kamran pa magen, shorts, orakde ben och tex. SEA WORLD t-shirt!

Halsningar fran en solbrand blond Lina!

Kommentarer
Postat av: sofi

jag vill oxå va brun :o

sola åt mig oxå? :D



hade bra, puss sofi <3

2008-10-20 @ 15:32:27
URL: http://fallenbehind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0