Lite av allt?!

Som sagt, tidig morgon idag. Frukost med Svampbob, eller ska jag sajja Spongebob?
Anyways, sedan blev det poolen, eller for min del. Bubbelpoolen, det ar ju kallt!!!! Bara 25 grader, eller nagot sant. Fast att jag bara satt dar hoppas jag pa att ha fatt lite farg, vill ju vara lite brun nar man ska tillbaka hem till kalla Sverige...
Efter lunch sa blev det lite shopping.
Lunchen kakades pa *trummvirvel* Subway, tonfisk? Ja tack!
Innan vi shoppade akte vi runt lite och kollade, men jag vargrade ga ur bilen for det var skabbigt, uteliggare och knarkare ar inte min grejj.
Tur att vi hittade ett stort fint mall, med fina afferer! HAHA, dirket nar vi hade akt upp med rulltrappan sag jag Hot Topic, fast tyvar hittade jag inte nagot fint dar idag. Florida Malls HT var mycket battre.
Fast jag handlade lite pa Victorias Secret, forst skulle jag bara kopa nagot for att fa en fin pase, ja det ar faktsikt sant. Men sedan hittade jag lite fint som jag kopte. Har valdigt latt att gora av med pengar!
Pa kvallen kakade vi pa ett mysigt stalle med Seafood! Mums!
Och nu sitter jag har och chillar.
Ska kolla min myspace sedan blir det DOUNATS och Familjen Addamns.

Ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0