Key West!

Efter en dag bilen ar vi nere i Key West / Key Largo. Hotellet ar ju inte sadar jattefint, men det duger.
Imorgon blir det sol och bad for just nu ar det ratt daligt vader, och i overmorgon blir det snorkling ute till havs! Det ar jag jattepepp pa!
Juste, har ar fett fina hus. NAT! Eller det ar fint om man gillar trailers och liknande.
Tank er att folket har bor i baraker och husvagnar, det ar synd for annars hade har varit fint.
Ska ata lite och kolla pa Day after tomorrow nu.

Ciao!
AH!
Glomde att beratta att igar nar vi var och at kvallsmat pa en grekresturang sa skarde jag mig jattedjupt i fingret och det borjade bloda jattemycket. Kannslig som jag ar svimmade jag nastan..
Men jag lever!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0