Fredag

It's called spending money bitch!
All denna shopping gor mig trott. Haha, ne jag ska inte klaga.
I morse vaknade jag vid halv nio, forstar inte hur jag kan? Jag sovar alltid till minst elva.
Efter frukosten akte vi ner till Downtown Disney, kollade laget. IHHHHHHHH!!!! Hittade min alskade skiv affar. Fast gick inte in dar, mycket folk!
Vi gick runt i lite Disney affarer, Lucas blev galen. Han expolderade nastan nar vi sag den stora Buzzlighter figuren utanfar en Toy Story affar. Galen unge?!
Fran Downtown gick vi till hotelet dar vi skulle hyra bilen.
Travel with style!!!! Ohyeah bitch!
SEN SA KOPTE AJG MIN KAMRA IHHHH!!!! Den gick pa 6461kr, vet inte hur mycket den kostar i Sverige? Angrar det inte i alla fall!
Pa eftermiddagen akte vi runt lite, kollade vara gamla hus och gamla vanners hus. Nostalgi. Tank att jag verkligen har bott sadar, nu pa efterhand onskar jag att jag uppskattade det mer.
Kvallen: Vi akte ner till Downtown Disney igen, och jag shoppade loss pa Virgin Mega Recordstore. Mhm, kar i den affren. Stog och holl i FEMTON(!) skivor som sedan rostades ut en efter en. Till sista hade jag kvar tre stycken. De gick pa 340kr. Kopte Mindless Self Indulgence, Placebo och Kill Hannah.
Imorgon blir det Sea World.
Har nagot av en "Silly typo error thingy". Sa datumen / tiden pa inlaggen stammer inte ett dug!
Nehe nu ska jag nana,
Natti natti!

p.s Saknar dig Madde!
Ar inne pa min tredje Starbucks pa tva dagar, och har redan varit pa WallMart tva ganger, hihi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0