Forst. sondag!

AHHHH. Har precis kommit hem fran restugrangen dar vi traffade Kimmy, Carley, Annie, Sarah och deras foreldrar. Var jattenervos hela tiden. Pratade pa friskt med alla utom Carley lite synd faktiskt. Henne har jag haft NOLL kontakt med... Vi var ju sa bra kompisar forr...
Alla var sig lika i alla fall, det var kul :) Kimmy at chickenfingers som hon alltid gjorde forut! Som things dosn't change!
Om jag ska vara helt arlig sa sitter jag och kolar pa High School Musical camp rock eller nagot sant, FAKTISKT sa ar den hyfsat bra! Ska hyra de filmerna nar jag kommer hem.
Pa Sea World idag kollade vi pa delfiner, ahhh alskar dem. Och gjorde lite annat som vi inte hann med igar!
Imorgon blir det shopping for hela slanten. Tror att jag skrev att vi skulle shoppa idag, men sa blev det inte!

Godnatt <33
Tyvar kan jag inte lagga upp bilder... Det far bli senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0