Mondaaaaay

Måndag! Gillar faktiskt måndagar, skoldagen är rätt så lugn och inte så långa lektioner.
Gillar allt förutom tekinken, hoppas inte våran lärare läser detta, ihhhh gillar honom inte. Han är närgången. Och han luktar rök.
På franskan idag fick jag medela den glada nyheten om att jag ska med till Paris efter alla om och men. Självklart så jag bo med två av mina best girlfriends! Fast jag tycker lite synd om dem som måste umgås med mig tjugofyra timmar dygent i fem dagar, men men de har vetat vad de har gett sig in på.
På lunchen satt vi och pratade om vad som hade hänt i helgen, Emilia hade ätit blodsoppa, Tove hade kollat på byxer (tror jag), Fridas kompis hade varit magsjuk och Issa hade varit i kyrkan.
Efter skolan åkte vi till stallet en stund, hälsade på min pånni med fång. Stackars min busflicka. Det gick i alla fall jättebra att ta in henne från hagen idag vilket jag är glad över! Fast hon surade liiiiiite i stallet.
Nu har jag skrivkramp efter mitt SO-arbete som verkar bli rätt så bra!
Prision Break nu!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kollat på byxor? Vad fick du det ifrån kvinna? xD

2008-11-24 @ 21:59:40
Postat av: Boväh

Kollat på byxor? Vad fick du det ifrån kvinna? xD

2008-11-24 @ 22:03:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0