Helg

Skönt, nu är citat arbetet inom svenskan äntligen avklarat. Blev inte alls nöjd med det, men jag vet att jag i alla fall blev godkänd, jag satsade faktiskt inte högre än så den här gången.
En annan sak som är härlig är att det är helg, igen. Känns som det precis var helg, lite konstigt. Har faktiskt lite planer inför den här helgen. Imorgon ska jag till Sturegymnasiet och titta på både MP och Hotel och resturang programmen. Sedan lite senare är det 90års kalas här hemma. Min mammas morfor och min gammelmorfar fyller 90år! Det är rätt så gammalt.
Och på söndag är det julskyltning inne i stan, detta året har jag som mål att vara där när själva julskyltningen är och inte när allt är slut och stängt!
Nu ska jag läsa lite, tända ljus och dricka te tror jag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, vad ägda vi var förra året </3 Jag kanske ska dit imon också om jag hinner :>

2008-11-29 @ 15:20:29
Postat av: Boväh

Nu glömde jag skriva namn D: jag postade förra inlägget :o

2008-11-29 @ 15:21:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0